2012. júl 10.

A spirulina alga csodaszer a cukorbetegeknek is!

írta: Jó egészséget!
A spirulina alga csodaszer a cukorbetegeknek is!

Egy kedves vásárlónk, Urbánné Budai Zsuzsanna tapasztalatát olvashatják, hogy milyen hatást ért el a cukorbetegsége kapcsán a spirulina alga kapszula.

"Diabéteszes lévén 3 hét spirulina alga szedése után terheléses vizsgálatra kellett mennem, az eredményen a diabétesz szakorvos is meglepődött, lényegesen csökkent vércukor szintem, pedig az orvosok által fel irt gyógyszert nem szedtem, mivel kíváncsi voltam a spirulina jótékony hatására.

Azóta minden tünetem megszűnt ami a cukrosokra jellemző! Ezért gyógyszerek helyett csak a spirulinát használom, sőt már kislányom is kéri betegségek megelőzése céljából,immunrendszerét erősítvén!!! Mindenkinek ajánlom, mert megtapasztaltam mindennemű probléma,betegségre való hatékonyságát!!!"

Szólj hozzá